Schermafbeelding 2020 11 27 154915

Een nieuwe teamfoto volgt!

Visie

OBS de Carrousel is een openbare school waar het draait om ontmoeting. Elkaar zien, elkaar willen begrijpen en met elkaar bouwen. Bouwen aan een open, kleurrijke en dynamische leeromgeving, waar we verbinding leggen met de wereld om ons heen. Wij dagen kinderen uit de beste versie van zichzelf te zijn. Wij nodigen ouders uit onze school kleur te geven. En wij vragen van onszelf dat we dagelijks werken aan krachtig onderwijs. Pas als kinderen schitteren, zijn wij tevreden.

Openbaar

Iedereen is welkom, want iedereen doet ertoe. Wij gaan uit van diversiteit en wederzijds respect. Vanuit een levensbeschouwelijke ontwikkeling laten we kinderen in gesprek met elkaar kennismaken met verschillende geestelijke stromingen en ontwikkelen ze hun eigen kijk op de wereld.

KindCentrum

Sinds 2015 onderdeel van KindCentrum samen met Startpunt, Stichting Kinderopvang Flevoland en CBS de Koperwiek. Samen werken aan een doorgaande lijn en elkaar vinden in de verschillende activiteiten. In 2017 officieel gecertificeerd als eerste Vreedzaam Kindcentrum in de Noordoostpolder.

Schoolplan

Schoolplan 2023-2027